xmlns:fb='https://www.facebook.com/2008/fbml'> Kreatív Cucu: Kockás nyakpárnák

2010. szeptember 2., csütörtök

Kockás nyakpárnák

Már többször megfogadtam, hogy nem varrok polár anyagból géppel apróságokat, mert nehezen viszi a gépem, begyűri a rövidebb távokon, nem könnyű szépre csinálni. De valahogy mindig elfelejtem...
Most megrendelésre készítettem egy ikerpár számára az autós nyakpárnákat, hosszú útra készülnek. Az anyukájuk elmesélése alapján a fiúk szeretik a színes dolgokat. Ezért készítettem így a párnákat.
Remélem tetszik nekik :D

A könnyebb megkülönböztetés érdekében az egyiket zöld a másikat napsárga hátlappal varrtam.

5 megjegyzés:

Csipkerózsika írta...

Nagyon vidámnak és kényelmesnek látszanak,ügyi vagy..:)

frihanna írta...

Nagyon szépek! És látszik, hogy pihepuhák!

Kreatív Cucu írta...

Köszönöm :) kedvesek vagytok!

Böbilla írta...

Nagyon jók ezek a pihe-puha nyakpárnák.
Próbáltad már meghúzni egy picit az alsó meg felsőszálat amikor inditod a géped?

Kreatív Cucu írta...

Már próbáltam :(
Az a baj, ha egészen a széléről szeretnék indulni, akkor az anyagtovábbítónál bekapja a gép az anyagot. Lehet, hogy van valami trükk, de én nem tudom hogyan kellene.