xmlns:fb='https://www.facebook.com/2008/fbml'> Kreatív Cucu: Zűrös napok

2010. augusztus 27., péntek

Zűrös napok

Az utóbbi napokban szinte semmire nem volt időm.
Először a legfontosabb, hogy Anna ovis takaróját megvarrjam. Mivel közölte, hogy ő csak akkor hajlandó az oviban aludni, ha én varrom a takaróját, mindenképpen nekem kell elkészíteni. Virág lesz a jele, így egy csupa virágos rátétes közepű takarót találtam ki neki, szegélyezve szivecskés anyaggal. Sajnos csak akkor tudom csinálni, mikor Eszter alszik napközben, ez maximum két órát jelent naponta, elég lassan haladok vele.

Megpróbáltam minden ovival kapcsolatos dolgot előre elintézni, hogy ne maradjon az utolsó hétre, persze amilyen vagyok :D mindent most intéztem el...már csak a jeleket kell minden ruhába belerajzolni.

Mellette megrendeléseket is varrok, két kis nyakpárnát ikerpár fiúcskáknak, és egy könyvborítót, amit még nem gondoltam ki konkrétan, mert a kedves megrendelő szinte teljesen szabad kezet adott. Annyi a lényeg, hogy valamilyen szép piros anyagból készüljön. De ezen felül minden rám van bízva :)

Hamarosan képet is mutatok a takaróról és a megrendelésekről.

2 megjegyzés:

Csipkerózsika írta...

Bocsi a téves riasztásért,én nem tudok valami miatt bejelentkezni rendszeres olvasónak,de máshol sem..fogalmam sincs mi lehet probléma..nem tudod kitől kérhetnék tanácsot?

Kreatív Cucu írta...

Hááát, igazából én is próbáltam a saját blogomra bejelentkezni másik felhasználónévvel, de nem ment. Lehet, hogy blogspot-os általános probléma.
Szerintem várj 1-2 napot, hátha megjavul a dolog.