xmlns:fb='https://www.facebook.com/2008/fbml'> Kreatív Cucu: Ovis takaró Annának

2010. szeptember 8., szerda

Ovis takaró Annának

Anna azt kérte, hogy én varrjam meg az ovis takaróját, mert akkor szívesen aludna ott :)
Még a szoktatás időszakában vagyunk, így ebéd után elhozom, de ahogy a dolgok haladnak pár nap múlva már talán ott is alszik.

A takaró közepét polárból szabtam ki, mindegyik rátétnek külön részt szabtam, így könnyebb volt az applikálás. A szegését és a hátlapját egy IKEAs anyagból csináltam, nagyon kedves nekem ez az anyag, igazán megszerettem. Párnát is varrtam hozzá ugyanebből az anyagból.


A különféle mintákat itthoni maradék anyagokból varrtam rá. Előre elgondoltam, hogy mit hová szeretnék, megrajzoltam, megterveztem a méreteket, engedélyeztem a varratóval :) és aztán nekikezdtem :)
Anna nevét is rátétekkel kiraktam, hogy a dadus néninek még könnyebb legyen az ágyazásnál.

Tilda madárkát nagyon szeretem, ő is itt csiripel a takarón egy altatót :)
Kis bogárka is került rá...katica eredetileg a titulusa, de sajnos kiment a fejemből, hogy még nem pöttyöztem be. Csak akkor vettem észre, mikor már elkészült teljesen. De nem kell aggódni, a későbbiekben biztosan meghímzem majd őt is, csak nem volt még időm rá.

Újra virág...minden mennyiségben, mert ez Anna jele. Virág.


Ha szeretnél te is ilyen takarót a gyermekednek az oviba, bölcsibe, vagy otthonra, írj és szívesen készítek a ti elképzeléseitek alapján.

8 megjegyzés:

Unknown írta...

Szuper lett!!! Ügyi vagy! Én is vettem ilyen Ikeás anyagot de még nem használtam! Nagyon tetszik és nagyon jó árban van! :))
Nem szoktad letűzni?

Kreatív Cucu írta...

Bevallom őszintén nem értek még a szabad gépi tűzéshez :) Szeretném nagyon megtanulni, de még nem volt rá alkalom.
Pár helyen összevarrtam a három réteget: a polár rész és a pamut anyag határán körben, és vízszintesen a polár anyagnél két helyen végig. Olyan, mintha vízszintesen megsteppeltem volna ahogyan a minta adja.
Az Ikeás anyaggal meg szuper dolgozni! Sajnálom, hogy nem vettünk akkor még többet :)

frihanna írta...

Jaj Cucu, ez gyönyörű! Sugárzik belőle a szereteted a lányod felé...

Hegemony77 írta...

Nagyon szép lett!

Unknown írta...

Nem a szabad gépi tűzésre gondoltam! Az külön szakma! :)) Csak egyenesen lesteppelni. Vagy kis hullámba. De könnyen beszélek általában én sem merem elrontani vele a kész dolgot, ha már annyit szenvedtem vele... :)))

Kreatív Cucu írta...

:D :D
Annyira azért lesteppeltem, hogy a három réteg egyben legyen. Majd meglátjuk mennyire lesz tartós...ha az első mosás után azt látom, hogy esetleg gond lenne, akkor majd tovább steppelem.

Unknown írta...

Gyönyörű kis takaró! Kész mérnöki munka egy ilyet megtervezni és megvarrni! Gratulálok! Mi hétfőtől megyünk oviba, úgy néz ki szeretni fogja, alig várja, hogy ott játszasson, ehessen és alhasson a babákkal. Hát, majd meglátjuk. :)

Kreatív Cucu írta...

Köszönöm szépen. Az biztos, hogy pontosan meg kell tervezni, hogy minden méretre legyen.
Nálunk is jól indult az ovi, aztán kis sírás reggelente, de mióta férjem viszi el reggel, azóta minden rendben :)