xmlns:fb='https://www.facebook.com/2008/fbml'> Kreatív Cucu: Új erővel

2012. január 3., kedd

Új erővel

Nagyon vártam már a karácsonyt. Gyorsan elröppent, mégis sok időt töltöttünk együtt. Játszottam a gyerekekkel, és naphosszat nem csináltam semmit :) Igazi pihenés volt ez a téli szünet.

Közben persze járt az agyam, hogy milyen is lesz az idei év. Miket szeretnék megvalósítani, milyen vágyakat, régen dédelgetett álmokat szeretnék beteljesíteni.

A lista hosszú, és néhány pontja talán túl merész :D de mindent meg fogok tenni, hogy megvalósuljanak :)

Ma vagyok 29 éves :) Nem vízválasztó kor... talán másnál nem, de olyan nagy változások mennek végbe körülöttem, hogy szükségszerü ( nem jó a gépemen a hosszú ü ) nekem is változnom.

A kisebbik lányom, Eszter is elmegy oviba. Január 16-án kezdi. Nagyon féltem őt, nagyon aggódok, hogy hogyan lesz, mert még olyan kicsi. Anna 4 éves volt, mikor megkezdte az ovit. Ebben a korban 1 év olyan sok!
A férjem új munkába kezd. Ami sokkal több erőbedobást igényel, még rendszertelenebb mindennapokat, nagy kihívás... én is dolgozni kezdek, egyenlőre még homály fedi a munka pontos részleteit, de ahogy kiderül azonnal elmesélem.



A legelső 2012-es tervem, hogy a karácsonyra kapott új Tilda könyvemből varrjak Annának egy elefántot, Eszternek egy zsiráfot :D

Csak szép lassú léptekkel :)

Nincsenek megjegyzések: