xmlns:fb='https://www.facebook.com/2008/fbml'> Kreatív Cucu: Szivárványos csoda

2013. január 28., hétfő

Szivárványos csoda

Eszter 4 éves lett!
Nagyon szeretett volna zsúrt, hogy a barátaival együtt is megünnepelhesse ezt a nagy napot, így beleegyeztünk, tartsunk neki is egy bulit :)

Volt móka, kacagás, játék, arcfestés és 5 kis meghívott 4 éves :)

Eszter fő vágya az volt, hogy én süssem a szülinapi tortáját és mindenképpen szivárványos legyen!
Megmondom őszintén, nagy feladat elé állított, mert még életemben soha nem sikerült normális tortát sütnöm. Vagy a kinézet, vagy az íz volt problémás, de a kettő együtt nem jött össze eddig sosem.

Találtam egy nagyon jó receptet a neten: SZIVÁRVÁNYTORTA :)

Nagyon vártam, hogyan is sikerül végül.
Eszter nem tudta, hogy szivárványos lesz a torta belseje.
Formára és ízre is meglepően szuper lett!

Íme az én szivárvány tortám:

Ezzel el is kezdtem teljesíteni az új évre kitűzött terveket. A torta sütést még tökéletesítenem kell, de kezdetnek nem rossz :)

2 megjegyzés:

frihanna írta...

Nagyon szép lett!!!!
Profi munka!
Ügyes vagy!!!!
:)

A háttérben az Frida????

:D:D:D

Kreatív Cucu írta...

Köszi :) Én is csodálkoztam magamon :D
Igen, az Frida. Átszellemülten vizsgálja a torta rétegeket :)