xmlns:fb='https://www.facebook.com/2008/fbml'> Kreatív Cucu: Végre jön a tavasz

2012. március 11., vasárnap

Végre jön a tavasz

Egyre biztosabban jön a tavasz, hiszen elkezdtek kibújni a virághagymák a földből, gilingalangol a hóvirág édes kis feje :)
Már nagyon vártam, hogy legyen ereje a napsütésnek.

Közben új dolgokat is varrtam, szépen apránként, mert a tavaszi jó idővel bekúszott hozzánk a betegség is. Láz, köhögés, nátha... Persze én sem úsztam meg, mert mindig elkapom a lányoktól.

Farmer újrahasznosítás.... két szatyrot varrtam. Az egyiknek saját anyagából varrtam fület.Ezt a részt beszegtem fekete apró pöttyös anyaggal. Egy kislánynak készült, ebben viszi majd táncra a cipőjét és az innivalóját.




Egy másik szatyor is készült, ez teljesen új anyagból. Egyszerű szatyor fazon, 5 részből összeállítva.



Sok terv van a fejemben, mint mindig, sorra mutatom ahogyan elkészülnek :)

Nincsenek megjegyzések: