xmlns:fb='https://www.facebook.com/2008/fbml'> Kreatív Cucu: Játszatok velem :)

2011. február 18., péntek

Játszatok velem :)

Szeretném meghálálni, hogy rendszeres és hűséges olvasóim vagytok.

Ezért indítok egy játékot a Facebook oldalamon és a blogomon közösen.

Ha nem vagy regisztrálva a Facebookon, akkor is játszhatsz.


A nyeremény egy egyedi patchwork párnahuzat, amit barnás színösszeállításban készítek el, kunyhó blokkos technikával. Hasonló lesz, mint a képen látható párna.

Írj ide egy bejegyzést, ha szeretnéd megnyerni a párnahuzatot.

Nincsen más feltétele a játéknak :)

Jelentkezési határidő: FEBRUÁR 25. éjfél

Szeretném, ha sokan játszanátok :D

24 megjegyzés:

horimarika írta...

Nagyon szeretném megnyerni! Olyan szép melegséges színei vannak...

Névtelen írta...

Nagyon nagyon szeretném megnyerni:) Olyan jól illene a szoba többi tárgyához:))

latinka írta...

Én is szeretnék játszani! (Meghirdetem a blogomon is)

frihanna írta...

Én is jelentkeznék!!!
A blogomra már kitettelek, ide meg majdnem elfelejtettem kommentelni!!! :D:D

Unknown írta...

Jó lenne megnyerni!

Maminti, a kicsi zöld tündér írta...

De jó, hogy lehet nálad játszani! Csodás színei vannak a párnának, nagyon tetszenek! Szeretnék jelentkezni a játékodra!
Szeretettel: a kicsi zöld tündér

Susu írta...

Ez egy csodás párna. Nagyon boldog leszek, ha megnyerem. :)

Timi írta...

Szeretjük a melegséget és a meleg szineket, épp nekünk való.:) Nagyon szép.

Monica írta...

Nagyon szép ez a párna, én is játszok érte!

Kőrösi Mercédesz írta...

Én is szeretném:)

agika írta...

Szeretném én is :)))

Névtelen írta...

én is örülnék neki :) dóri

norono írta...

De finom meleg!Nagyon szeretnék összebújni vele!

Névtelen írta...

A díszpárnák a gyengéim .Ez itt különleges helyet kapna a lakásban ,ha meg nyerném boldog lennék.Meg is osztom a facebookon.

Névtelen írta...

Nagyon tetszik a párnahuzat! Játszom érte! Lalita

Unknown írta...

Én is itt vagyok! Ne szomorkodj! :)))

Csipkerózsika írta...

Szokás szerint húztam dolgot, azt majdnem megint lemaradtam..:)gdg Én is ringbe szállnék ezért a csodás párnáért..:)

Pampalini Anikó írta...

Jaj, hát én is, én is! "Mindjárt jelentkezem" gondolattal mellényúltam, aztán már nem engedett ide az a fránya technika-ördög! Hát majdnem lemaradtam én is, pedig ez már napokkal ezelőtt történt! Kicsit feledékeny is vagyok, na! De ideértem!!!

Kreatív Cucu írta...

:) Köszönöm, hogy jöttetek játszani :D

egy anya írta...

Ugye még nem késő?
Az a helyzet, hogy éppen nem voltunk itthon, mikor elindítottad a játékot. Aztán 3 nap kihagyást nem könnyű ám utólag bepótolni! :)
Hogy vigasztaljalak, én rögtön két ilyen huzatot is szeretnék nyerni! :))))))))

Kreatív Cucu írta...

Kedves vagy, köszönöm :) Éppen elég vigasz, hogy jössz játszani :D

rozandi írta...

Kedves Cucu! Szeretnék én is játszani. Még éjfélig beférek:) Szép napot!

Judit írta...

Nagyon szép a párna. Nekem a cicás kulcstartó nagyon tetszett amit még régebben készítettél, Karcsi cicámat juttatja eszembe:)

Kreatív Cucu írta...

Köszönöm, hogy jelentkeztetek a játékra! A mai nap folyamán sorsolok :)

Judit: Ha szeretnél, csinálok neked szívesen kulcstartót.